Friday, August 29, 2014

LAPORAN PEMANTAUAN PLN SUKAN TENPIN BOLING ( 26/8/2014)


Sukan : Tenpin Boling
Tempat : MiBC Ayer Keroh, Melaka
Tarikh : 26 Ogos 2014 (Selasa)
Masa : 5.00 ptg

Kehadiran :
1. Amri bin Ahmad (JSM)
2. Shahardi bin Hamzah (JSM)
3. 15 Atlet (11 lelaki dan 4 wanita)


Program :

- Sesi taklimat kepada semua atlet telah diadakan bagi menerangkan program pelapis Negeri agar semua atlet dapat memberi komitmen semasa menjalani latihan dan pertandingan.

- Sesi latihan dijalankan pada isnin, selasa dan khamis di Mibc manakala hari rabu latihan dijalankan di ISN Melaka, Stadium Hang Jebat, Melaka mulai 2

- Perbincangan bersama 2 Jurulatih sambilan akan mengajar iaitu En. Amri bin Ahmad dan En. Shahardi bin Hamzah mengenai kejohanan yang akan disertai iaitu Kejohanan Boling Sportexcel  Junior Curcuit Perak pada 29-31 Ogos 2014. Pemilihan atlet berdasarkan roll off yang telah dijalankan. cadangan seramai 8 orang atlet yang akan menyertai kejohanan tersebut.

- Prestasi atlet kurang memuaskan semasa Kejohanan Boling Sportexcel  Junior Curcuit Selangor  2014 pada 15-17 Ogos 2014 yang telah disertai hanya 4 orang sahaja yang layak ke pusingan kedua.

- Kekurangan pengalaman terutama atlet baru dan memerlukan kekuatan fizikal, fitnas dan mental menyebabkan atlet tidak dapat memberi persembahan yang terbaik dalam kejohanan tersebut.



Sekian.

--
--
--
LUTFI BIN ASIMAN
PEGAWAI PEMBANGUNAN NEGERI
UNIT SUKAN PRESTASI TINGGI NEGERI MELAKA
MAJLIS SUKAN NEGERI MELAKA



MAJLIS SUKAN NEGERI MELAKA
ARAS BAWAH, STADIUM HANG JEBAT
PAYA RUMPUT KRUBONG, 75260 MELAKA.

No comments:

Post a Comment