Thursday, September 15, 2011

Fwd: KEJOHANAN TINJU TERTUTUP NEGERI MELAKA 2011


Telah diadakan di Pusat Tinju Negeri Melaka (Baru ditubuhkan) di Stadium Hang Jebat, Krubong, Melaka. dari 10 hingga 12 Sepetember 2011.

Kejohanan ini telah diadakan atas kerjasama Persatuan Tinju Negeri Melaka bersama Majlis Sukan Negeri Melaka.bagi tujuan pemilihan atlet ke Sukan Malaysia 2012 Pahang.

Pertandingan disertai seramai  13 orang Atlet dari Sek.Henry Gurney, Telok Mas dan  14 orang dari sekolah-sekolah negeri Melaka.

Majlis Penutupan dan Penyampaian Hadiah telah di sempurnakan oleh YB Datuk Hj.Ghazali Bin Mohamad  ADUN Merlimau yang juga merupakan Bapa Angkat Sukan Tinju.Negeri Melaka.


Laporan disediakan oleh
Arshad Bin Parimon
Pegawai Pembangunan Sukan
USPTN Melaka.


7 comments:

  1. salam..

    nak taye takde ke progam atau jadual perlawanan untuk kejohanan tinju yg berlangsung di MSN keramat Kuala Lumpur pade 23-27 april 2012 ni?

    ReplyDelete
  2. mr sugumaran n atok......mane eddy shiub....gud luck bdk SHG...

    ReplyDelete
  3. rindu kt korang sume...halim pn da lame xjumpe

    ReplyDelete
  4. saya jamail bin jumain bekas pelajar sekolah henry gurney ingin bertanyakan beberapa soalan tentang tinju . saya pernah masuk tinju dan mewakili sekolah henry gurney dan mendapat tempat kedua . saya ada pengalaman tinju kalau boleh saya tak nak mensia2kan bakat yang saya ada . macam mana saya nak mendaftarkan diri saya supaya dapat menyertai pasukan tinju di luar ini ? saya nak bergiat secara aktif dalam tinju . saya mohon pihak tuan dapat membantu saya .

    ReplyDelete
  5. jamail ??? maaf salah taip .. jamil bin jumain ..

    ReplyDelete
  6. saya ada dalam gambar di atas ..

    ReplyDelete